نظر سردار سلیمانی درباره سفر بایدن به غرب آسیا

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره کشوری طرح ولایت بسیج دانشجویی که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به روند شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی در کشور گفت: ملت ایران در آن برهه توانستند بر یکی از قدرتمندترین رژیم های منطقه که زیر سیطره آمریکا حضور داشت چیره شوند.

سردار سلیمانی در ادامه تاکید کرد: به گفته امام خمینی(ره) استقرار نظام جمهوری اسلامی در این سرزمین حساس و راهبردی، یک موهبت الهی بود که بر ملت ایران ارزانی شد.

وی افزود: استقرار حکومت و تمدن نوین اسلامی و در نهایت ظهور حضرت ولیعصر از اهداف انقلاب اسلامی است که در منظومه فکری رهبری انقلاب جای دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به پنج مرحله تکامل اسلامی که رهبری آنرا تدوین کردند خاطرنشان کرد: در مسیری که رهبری فرمودند، دو مرحله انقلاب و نظام اسلامی شکل گرفته اند و سه مرحله دولت ، جامعه و تمدن نوین اسلامی باید محقق بشود.

 نظر سردار سلیمانی درباره سفر بایدن به غرب آسیا

وی در ادامه با اشاره به ۴ مولفه مورد نظر رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم گفت: شما جوانان هر کدام به عنوان عنصر مردم نهاد در دانشگاه ها برای انتشار تفکرات انقلابی و تربیت دیگر جوانان هستید. پس گفتمان سازی، الگو سازی و سپس پیاده سازی کنید تا باعث الگو برداری دیگران از ما شود.

سردار سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سفر بایدن به منطقه و اظهارات وی تاکید کرد: سفر بایدن به غرب آسیا نمی‌تواند اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی را متوقف کند. بلکه این خود غرب و تفکرات پوسیده و به بن بست رسیده آن است که رو به نابودی است.

گفتنی است بیست و هفتمین دوره طرح ولایت از 23 تیر تا 13 شهریور ماه در دو بازه زمانی و با شرکت بیش از 4 هزار نفر از دانشجویان بسیجی سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.