به گزارش افکارنیوز، حمید رضا ترقی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید اصولگرایان را از انتخابات شوراها غافل سازد اظهارداشت: غفلت اصولگرایان از انتخابات شوراها موجب تضعیف پایگاه اجتماعی و به ضرر فرایند تقویت اصولگرایان خواهد شد.

وی با اشاره به حضور کم رنگ اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه کاندیداهای اصلاح طلب شانس و اقبالی در برابر رقبای اصولگرای خود نخواهد داشت، لذا اصلاح طلبان تمام توان خود را برای انتخابات شوراها معطوف خواهند ساخت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: با سرگرم شدن اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان از این غفلت استفاده کرده، در نتیجه برای انتخابات شوراها برنامه ریزی می کنند، لذا اصولگرایان نباید از این انتخابات غافل شوند.

وی همچنین با اشاره به اضلاع رقابت های آینده، گفت: در جریان اصولگرا دو جبهه موازی هم یعنی جبهه متحد و جبهه پایداری به همراه اصلاح طلبان در انتخابات آینده با هم رقابت خواهند کرد.

ترقی تصریح کرد: در جریان اصولگرا برخلاف برخی که عقیده به شکاف و انشقاق و چنددستگی دارند، معتقدم در انتخابات آینده نیز رقابت درون گروهی تنها بین جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری است و گروهی دیگری در این جریان جداگانه عمل نخواهد کرد.