برگ برنده ایران در پوشش حریم هوایی

امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو، اظهار دا‌شت: حریم هوایی کشورمان به‌طور کامل تحت پوشش سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته و بومی است و این برتری هوایی امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنانمان به‌وجود آورده است.

وی با بیان اینکه امروز دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی یک چالش نیست، افزود: پوشش حریم هوایی ایران با سیستم‌های بومی و نوین پدافند، برگ برنده کشورمان در تقابل با دشمنان است.

 سپهری‌راد با بیان اینکه فرماندهان با ذکاوت و نیروی انسانی تلاشگر و جهادی در مجموعه‌ این نیرو با در اختیار داشتن سامانه‌ پدافندی میان بُرد و دور بُرد موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش به‌صورت شبانه‌روزی بر طراحی، ساخت و ارتقاء تسلیحات بومی دور بُرد و دقیق تلاش می‌کند. چراکه لحظه‌ای توقف در پیشرفت علم و دانش علوم پدافندی، قدرت بازدارندگی کشورمان را در عرصه‌ بین‌المللی کاهش می‌دهد.

برگ برنده ایران در پوشش حریم هوایی

 معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: روند رو به جلو و پیشرفت روز افزون علوم فنی و مهندسی در بطن نیروی پدافند هوایی ارتش، اقتدار و استحکام ملی به‌دنبال دارد.