سپاه در سختی‌ها و مقاطع سخت همدرد مردم است

سردار علی فدوی عصر امروز در آیین جشن ازدواج خانواده‌های سپاه روح الله با اشاره به اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به بنیان مقدس خانواده‌اند اظهار داشت: مدیریت فرهنگی در خانواده یکی از عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی خانواده است بنابراین باید سبک زندگی اسلامی در خانواده تقویت شود.

وی افزود: یکی از مهمترین سرمایه‌های سپاه معنویت و خانواده است و از عوامل موفقیت پاسداران در ماموریت‌ها به‌شمار می‌رود همچنین خانواده‌های پاسداران نقش و جایگاه مهمی در گام دوم انقلاب دارند بنابراین باید مسئله خانواده روز به روزتقویت شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: هویت پاسداری از دل خانواده‌های اسلامی تقویت می‌شود چرا که خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است بنابراین خانواده‌های پاسداران باید مظهر ایمان، تقوا و اراده‌های انقلابی باشند.

فدوی با بیان اینکه نهاد مقدس سپاه جایگاه ویژه‌ای برای خانواده قائل است عنوان کرد: تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی در گام دوم مد نظر سپاه در فعالیت‌های خانواده است.

سپاه در سختی‌ها و مقاطع سخت همدرد مردم است

وی ادامه داد: رسالت همسران و فرزندان پاسدار یک رسالت زینبی است و به طور قطع در مجاهدت‌ها و افتخار آفرینی پاسداران شریک هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در کنار همه ماموریت‌ها و رسالت‌های خود توجه به خانواده و ازدواج برای خانواده‌های پاسداران، مردم و به ویژه نیازمندان امری ضروری می‌داند چرا که سپاه با مردم و در بین مردم و برای مردم گام بر می‌دارد.

فدوی با اشاره به اینکه سپاه در سختی‌ها و مقاطع سخت همدرد مردم است، گفت: در گفتمان سپاه یکی از محورهای اصلی حرکت سپاه مردم است بنابراین ملت ایران که همواره وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های اسلامی نشان داده‌اند شایسته خدمت‌های صادقانه هستند.