آیا بدل پوتین به تهران سفر کرده بود؟

وی ادعای خود را با این دلیل توجیه کرد که پوتین هنگام پیاده شدن از هواپیمای خود در تهران مضطرب به نظر می رسید.

درست است که اوکراین با روسیه در حالت جنگ به سر می برد، و بسیار طبیعی است که رسانه های دو کشور درخصوص مسائل مربوط به یکدیگر به اغراق و زیاده گویی بپردازند، اما اینکه چنین سخنانی از دهان فردی همچون رئیس اطلاعات نظامی اوکراین با درجه ژنرال شنیده شود، به هیچ وجه قابل درک نیست.

آنچه بر زبان بودانوف رانده شد، بر حرفه او به عنوان فردی که مسئول جان صدها هزار نیروی نظامی اوکراینی است، تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگر بودانوف از تشخیص اینکه واقعا چه کسی به تهران سفر کرده عاجز است، پس چطور می تواند از آنچه در میدان های جنگ با روسیه می گذرد به درستی آگاه شود؟ آیا قرار گرفتن در بلندترین مرتبه نظامی اوکراین برای چنین شخصی، به خطر انداختن جان سربازان این کشور نیست؟

نمی دانیم این کشف مهمی که دستگاه اطلاعات نظامی اوکراین بدان دست یافته، چطور از چشم سرویس های امنیتی دولت های غربی پنهان مانده، بخصوص سی آی ای آمریکا که جزئی ترین مسائل پوتین را هم رصد می کند و به نوبه خود از نسبت دادن هیچ بیماری ای به رئیس جمهور روسیه دریغ نکرده است! ازجمله این بیماری هایی که مشخص نیست چرا ناگهان پس از شروع جنگ اوکراین به پوتین هجوم آورده اند باید به گرمازدگی، خستگی مزمن و البته سرطان اشاره کرد!

آیا بدل پوتین به تهران سفر کرده بود؟

امیدواریم سخنان عجیب ژنرال بودانوف به همان چیزی که درباره پوتین گفت ختم شود و به حوزه های دیگری همچون مسائل مربوط به جنگ راه پیدا نکند، زیرا در این صورت فاجعه هایی به بار خواهد آمد که فقط سربازان اوکرانی هزینه آن را خواهند پرداخت.