به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در جلسه توجیهی مسئولان دستاندرکار ساماندهی سواحل گیلان در سالن کوثر نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: مقابله با ناهنجاریها اولویت نخست پلیس در سواحل است.

وی، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و تجارب سال گذشته، افزود: امیدواریم در سال جدید برای طرح‌های دریا سال موفقی را در پیش داشته باشیم.

فرمانده انتظامی گیلان بر نحوه برخورد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: آموزش و کنترل نیروهای اجرایی در سواحل باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نتیجه اقدام‌های پلیس باید ارتقای امنیت و رضایت مردمی را به دنبال داشته باشد.

قائد رحمتی، رضایت مردمی را موجب رضایت خداوند دانست و یادآور شد: خداوند رضایتش در رضایت‌مندی، خشنودی و سعادتمندی خلق است.

وی، با برشمردن وظایف اصلی پلیس در سواحل، خاطرنشان کرد: پلیس مقابله با هر گونه ناهنجاری‌ها را اولویت نخست خود می‌داند زیرا سواحل به تمام افراد جامعه تعلق دارد و پلیس با اشخاصی که با ناهنجاری حرمت جامعه اسلامی را زیر سؤال ببرند و عرصه را برای ناامنی فراهم کنند قاطعانه و در چارچوب قانون مقابله می‌کند.

قائد رحمتی، نمونه ناهنجاری‌ها در سواحل را سگ گردانی، صرف مواد مخدر، رقص و پایکوبی، استفاده از ساب در خودرو، بدحجابی زن و مرد و دیگر ناهنجاری‌ها دانست و متذکر شد: با ممانعت و برخورد با اینگونه ناهنجاری‌ها، امنیت را در سواحل ارتقا می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه طرح دریا در ماه رمضان تعطیل نیست، تصریح کرد: پلیس در این ماه مبارک علاوه بر ماموریتهای خود، با افراد متظاهر به روزهخواری نیز برخورد میکند.