هشدار رضازاده درباره عواقب وضع تحریم‌های جدید

یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: در بحث مذاکرات برجامی به کشورهای عضو ۱+۵ توصیه و تذکر می‌دهم با بهانه‌جویی‌های مختلف متأثر از رژیم صهیونیستی تحریم‌های جدید ی را عنوان نکنند. اقتصاد مقاومتی کشور ما متأثر از برجام نیست، اگر تحریم‌های جدید را مطرح کنید شما متضرر می‌شوید. ما سریعا سانتفریفیوژها را تقویت و دوربین‌ها را خاموش و جلوی حضور جاسوس‌های آژانس را خواهیم کرد.

نماینده سلماس در ادامه با تشکر از رئیس جمهور برای سفر به استان آذربایجان غربی بیان کرد: آقای رئیس جمهور هنوز مصوبات و اعتبارات سفر به استان اجرایی نشده است و در حال حاضر نیز فصل کار عمرانی رو به اتمام است. به داد دریاچه ارومیه برسید که سلامتی مردم در خطر است و کشاورزی نیز در حال نابودی است.

وی در تذکری به وزیر دفاع اظهار کرد: افزایش حقوق ۱۰ درصدی نیروهای مسلح در شأن نیروهای مسلح نیست، با هماهنگی‌ حقوق کارکنان را افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی نمایید.

رضازاده در تذکری به وزیر کشور گفت: حقوق دهیاران پایین است و همچنین بیمه آنها نیز با مشکل مواجه بوده و بدهی‌های آنها هم پرداخت نشده است، دستورات لازم را برای حل مشکل دهیاران صادر کنید.