نمی گذاریم تخلفات فولاد مبارکه به حاشیه رانده شود/ همه مسئولین در مبارزه با تخلفات در یک راستا قرار دارند

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به میزان تخلفات صورت گرفته در شرکت فولاد مبارکه اصفهان و درج این موضوع در گزارش تحقیق و تفحص مجلس گفت: درباره میزان تخلفات صورت گرفته در شرکت فولاد مبارکه اصفهان خیلی نباید روی اعداد تکیه کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری زمانی تذکری را به مدیران و مسئولین نظام دادند و تاکید داشتند که نمایندگان آزادند بالاخره از افراد انتقاد کنند، اما تا زمانی که موضوعی ثابت نشده اسم کسی برده نشود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از این رو  در این تحقیق و تفحص خوشبختانه اسم کسی برده نشده اما اعداد و ارقام این تخلفات موجود است و حتما این اتفاق رخ داده است.

نمی گذاریم تخلفات فولاد مبارکه به حاشیه رانده شود/ همه مسئولین در مبارزه با تخلفات در یک راستا قرار دارند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به طور صددرصد تخلفات در این شرکت حادث شده است، بیان کرد: نمایندگانی که در کارگروه های تحقیق و تفحص عضویت پیدا می کنند نمایندگان با اعتقادی هستند و همین طور نیست که بدون ادله لازم موضوعی را انعکاس دهند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:باید اجازه داد این گزارش مسیر خود را در قوه قضاییه طی کرده و مورد رسیدگی قرار گیرد و حتما در این بخش اعداد و ارقام تخلف صورت گرفته مشخص خواهد شد.

این نماینده مجلس اظهارکرد: متاسفانه برخی افراد در پشت صحنه در تلاشند تا تخلفات صورت گرفته را به حاشیه ببرند که مطمئن هستیم این موضوع به حاشیه نخواهد رفت چراکه قوه قضاییه و قوه مقننه یک قوه مستقلی است و به این موضوع به درستی رسیدگی خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  دستور رئیس جمهور در زمینه برکنار کردن مدیران متخلف بیان کرد: خوشبختانه همه مسئولین در مبارزه با تخلفات در یک راستا قرار دارند.