احیای برجام در گرو برچیده شدن تحریم‌ها است، نه دائمی شدن

علی علیزاده در واکنش به طرح قانونگذاران آمریکایی برای دائمی کردن یک قانون تحریمی علیه ایران ، گفت: آمریکایی ها خوی وحشی گری دارند و فکر می کنند ارباب عالم بوده لذا همواره درصدد نقض حقوق ملت ها هستند.

 

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار نیست ایران همانند برخی کشورها نقش گاو شیرده را برای آمریکایی ها بازی کند، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود مذاکره کنندگان کشورمان آمریکایی ها را به صلابه کشیدند و مجبورشان کردند خواسته های بحق ایران را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه گروهی از سناتورهای آمریکایی تصور می کنند می توانند حاکمیت ایران را با تهدید تحت تاثیر قرار دهند، ادامه داد: در واقع آنها ابتدا با در رسانه ها عنوان می کنند ایران اقدامات بی ثبات کننده انجام می دهند و سپس تلاش می کنند با بهره مندی از این امر، تحریم هایی که قرار است برچیده شود را مجددا احیا کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه کاخ سفید باید بپذیرد قدرتی مانند ایران در جهان سر برافراشته و مجبور هستند در مقابل آن کوتاه بیایند، افزود: آمریکایی ها باید بدانند از بین رفتن همه تحریم ها و راستی آزمایی دو موضوع مهمی هستند که قرار نیست نسبت به آنها چشم پوشی شود.

احیای برجام در گرو برچیده شدن تحریم‌ها است، نه دائمی شدن

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی ایران اجازه نمی دهد منافع ملی خدشه دار شود لذا به مقامات کاخ سفید توصیه می شود دست از طرح چنین مواردی بردارند.