کندی و گرانی اینترنت مطالبه به حقی است/ضرورت توسعه زیر ساخت های اینترنت

حجت الله فیروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به گلایه مردم از کندی اینترنت با توجه به پرداخت هزینه های بالا در ازای خرید اینترنت بیان کرد: گلایه کندی اینترنت و بالابودن هزینه اینترنت مدتهاست که از سوی مردم مطرح می شود.

وی تاکید کرد: مردم مستمر این گلایه ها را به ما منعکس می کنند. ما هم در جلسه ای که با مسئولین وزارت ارتباطات و وزیر و اپراتورها داشتیم این موضوعات را به طور مستمر منعکس کردیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: البته باید دانست بخشی از مشکلات معطوف به کندی اینترنت به مسائل زیرساختی مربوط می شود که حتما باید در توسعه زیر ساخت های این حوزه - باتوجه به روزافزون شدن استفاده از این بخش – گسترش پیدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر توسعه زیرساخت های اینترنت تقویت شود حتما کیفیت اینترنت بالارفته و خدمات دهی آسان تر می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارها بر بستر فضای مجازی و اینترنت بنا شده است،بیان کرد:  حتما ضرورت دارد تا توسعه اینترنت در کشور تقویت شود.

کندی و گرانی اینترنت مطالبه به حقی است/ضرورت توسعه زیر ساخت های اینترنت

این نماینده مجلس ادامه داد: البته در سنوات گذشته و در واگذاری بخشی از مخابرات به بخش خصوصی و یا خارج از مجموعه دولت، اتفاقات خوبی در برخی از زمینه ها رخ نداد و بسیاری از زیرساخت ها که امکان توسعه آن توسط دولت وجود داشت،این زیر ساخت ها در واگذاری ها،واگذار شد و شاید در حال حاضر دولت نقش اثرگذاری در توسعه این زیرساخت ها نداشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در این بخش بیشتر مشغول تنظیم گری و نظارت است ، بیان کرد: حتما ما باید در مجلس و دولت نظارت بیشتری هم در کنترل قیمت ها و هم در توسعه زیرساخت های حوزه اینترنت داشته باشیم چراکه این مسئله به یک ضرورت اجتناب ناپذیر خانواده های ایرانی و کسب و کارها تبدیل شده است و مطالبه کاملا به حقی است که از سوی مردم مطرح می شود.