سفر رئیس رژیم صهیونیستی با هدف «رایزنی درباره توافق هسته‌ای» به آلمان

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی ، هفته جاری قصد دارد به همراه همسر خود به آلمان سفر و درخصوص توافق هسته‌ای ایران رایزنی کند.

به گزارش جروزالم پست، هرتزوگ ششمین رئیس رژیم صهیونیستی است که به آلمان سفر می‌کند و اولین رئیس پدر او «حییم هرتزوگ» بود که در دوران جنگ جهانی دوم به عنوان عضوی از ارتش انگلیس در آنجا فعالیت می‌کرد.

هرتزوگ قصد دارد روز سه‌شنبه به بوندستاگ (پارلمان آلمان) برود و درباره توافق هسته‌ای ایران و دیگر مباحث جهانی بحث کند. پیشتر مقامات صهیونیستی ادعا‌های مختلفی درباره برجام داشتند.

به طور مثال، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه صهیونیست ادعا کرد این احتمال وجود دارد که مقامات آمریکایی بخواهند امضای توافق هسته‌ای با ایران را تا بعد از انتخابات کنگره در ماه نوامبر به تاخیر بیاندازند.

سفر رئیس رژیم صهیونیستی با هدف «رایزنی درباره توافق هسته‌ای» به آلمان

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر این رژیم نیز به تازگی با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، درباره تلاش‌ها برای بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران مذاکره کرد و دو طرف مکالمه‌ای طولانی در خصوص مذاکرات جاری درباره بازگشت به توافق هسته‌ای و نیز تلاش‌های مختلف برای متوقف ساختن ایران از رفتن به سوی بمب هسته‌ای به انجام رساندند.