قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است/ بانکها در مواردی همکاری نمی کنند

بیژن نوباوه وطن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز در ارزیابی خود از طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و قصور برخی از بانکها در اجرای این قانون بیان کرد: اینکه بانکها با در اجرای این قانون همراهی لازم را ندارند، بعضا مشاهده شده است.

وی تاکید کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آنقدر متقن است که بانکها نمی توانند از آن سرپیچی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال بانک مرکزی همکاری خوبی در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم همکاری بانکها در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موردی بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس گزارشی که در این رابطه در مجلس قرائت و پیگیری هایی که اقای بانکی پور در این زمینه داشتند،نشان می دهد که همکاری بانکها در راستای اجرای این قانون نسبتا خوب بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این حال اگر در برخی موارد همکاری لازم صورت نگیرد،طبیعی است و در خیلی از قوانین دیگر هم این مشکلات پیش می آید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبدیل به قانون شده و برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است/ بانکها در مواردی همکاری نمی کنند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عدم اجرای این قانون از سوی بانکها موردی بوده است وگرنه اجرای این قانون روند روبه جلویی را دارد.