ولایتی: انصارالله یمن جوهره واقعی مقابل با استکبار را نشان داده است

علی‌اکبر ولایتی  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن دیدار و گفتگو کرد.

 

ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی گفت: تلاش‌های شما در منطقه بسیار خوب و قابل توجه است و در موضع قدرت قرار دارید و از شما به عنوان پرچم‌داران اسلام در منطقه یاد می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: از ابتدای دعوت اسلام یمن همیشه در جهت اسلام ناب پیش رفته؛ و ان‌شاالله در برابر توطئه دشمنان نیز سربلند و پیروز خواهید بود و روابط ما با شما عمیق، مستمر و تاریخی است.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به بیداری امت اسلامی تصریح کرد: ملت یمن علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی‌ها، بیدار و هوشیار هستند و کسی نمی‌تواند مانع این حرکت شود و جوهره واقعی مبارزه با استکبار را ارائه کردید و در منطقه حساس باب‌المندب چنین قدرتی را از خود نشان دادید که جلوی آمریکا و برخی کشور‌های مرتجع منطقه ایستادگی کنید و آن‌ها را شکست دهید و باید از این دستاورد‌ها حمایت کرد. 

ولایتی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران برای حفظ خود به هیچ قدرتی وابسته نیست و خودمان را موظف می‌دانیم که از جهان اسلام دفاع کنیم و ایران، یمن، عراق، سوریه، لبنان و محور مقاومت به عنوان قدرت بزرگی است که هسته اولیه این جبهه اسلامی را تشکیل می‌دهند.

ولایتی: انصارالله یمن جوهره واقعی مقابل با استکبار را نشان داده است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز ضمن تشکر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جنبش مردم یمن و آرمان‌های آن گفت: این موجب افتخار ماست که شما این چنین اوضاع یمن را دنبال می‌کنید و سلام سید عبدالملک بدرالدین الحوثی را خدمت مقام معظم رهبری و جنابعالی تقدیم می‌کنم و از حمایت و حضور همیشگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم یمن قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: مواضع ما همیشه مبارزه با استکباربه رهبری آمریکا و اسرائیل بوده و هست و این دیدگاه دینی و ملی ملت یمن است و در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم و هرگز با عادی‌سازی روابط کنار نخواهیم آمد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: در سایه ایستادگی و مبارزه جهاد ملت یمن و حمایت‌های ایران، ما امروز به یک یمن قوی رسیده‌ایم و مقاومت یمن آن را به یک قدرت مبدل کرده است.