ناکام ماندن تلاش‌های دشمنان برای بر هم زدن اتحاد ملت‌های ایران و عراق

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی اربعین امسال گفت: دو ملت عراق و ایران امروز در اوج همبستگی و اتحاد هستند و مراسم راهپیمایی اربعین نماد این وحدت و اتحاد است. مراسم اربعین اوج اتحاد ملت‌های ایران و عراق است

 

وی با بیان اینکه اتحاد دو ملت عراق و ایران دشمنان این دو ملت را عصبانی کرده است، افزود: دشمنان این ملت و در رأس آنها آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این اتحاد را برهم بزنند که تاکنون ناکام مانده‌اند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن همواره از اتحاد بین مسلمانان وحشت دارد و همیشه سعی دارد تا با ایجاد تفرقه مسلمانان این وحدت و یکپارچگی را بر هم بزند.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی اربعین امروز به نماد وحدت ملل مسلمان و به ویژه ملت عراق و ایران تبدیل شده و در این قالب ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته آمریکا و متحدانش سعی داشتند تا با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت مانع از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین شوند که با وجود همه این توطئه‌ها ما و همگان شاهد هستیم که این مراسم هر سال پرشور تر از سال قبل برگزار می‌شود.

ناکام ماندن تلاش‌های دشمنان برای بر هم زدن اتحاد ملت‌های ایران و عراق

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مراسم راهپیمایی اربعین شاهد استقبال گرم و بی نظیر مردم عراق از زائران ایرانی و زائران کشورهای دیگر هستیم که این خود نشان‌دهنده اوج دوستی، محبت و وحدت بین مسلمانان و به ویژه ملت‌های عراق و ایران است.