حضور مادرو در افتتاحیه نمایشگاه اختصاصی ایران ساخت

نمایشگاه ایران ساخت که به  محصولات دانش بنیان و خلاق ایران ساخت اختصاص دارد، با حضور ۸۲ شرکت ایرانی و 50 مجموعه فناور ونزوئلایی کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه با حضور نیکولاس مادورو رئیس جمهوری و وزرای برق، کشاورزی، تجارت، بهداشت، علوم و فناوری کشور  ونزوئلا، سلطانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران ، مهدی قلعه نوی، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، حسین اسفندیاری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و پرویز کرمی، رییس مرکز فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد تا فرصتی خوب برای شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و مجموعه های فناور ونزوئلایی برای توسعه تبادلات علمی و فناورانه فراهم  شود.

بزرگ ترین و راهبردی ترین شرکت های ایرانی در حوزه صنعت خودرو، کشاورزی، دارو، تجهبزات پزشکی، آی سی تی و صنایع خلاق در این سفر حضور دارند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

حضور مادرو در افتتاحیه نمایشگاه اختصاصی ایران ساخت

در این نمایشگاه ۵۰۰ محصول از ۱۵۰ شرکت دانش بنیان و فناور به نمایش درآمده است. محصولات ایران ساخت باکیفیت بالا که قرار است بازارشان در کشور ونزوئلا توسعه یابد و مسیر صادرات آنها تسهیل شود.

برپایی نشست ها و  جلسات رودررو میان شرکت های ایرانی و ونزوئلایی یکی از تسهیلات مدنظر در این نمایشگاه است. تعدادی از شرکت های فناور ونزوئلایی هم در این نمایشگاه دستاوردهای خود را نمایش می دهند‌.