تهیه پیوست فرهنگی حضور گردشگران جام جهانی در کیش / تعیین ماموریت دستگاه های فرهنگی

غلامرضا منتظری در گفت و گو خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با توجه به پیوست فرهنگی جام جهانی بیان کرد: منطقه آزاد کیش هم میزبان این رخداد است و خیلی از گردشگران براساس تفاهمی که صورت گرفته در این منطقه حضور پیدا می کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما در کمیسیون فرهنگی درباره پیوست فرهنگی  جام جهانی در حوزه های مختلف کار می کنیم. همچنین در این بخش نشست های مختلفی در شورای فرهنگ عمومی اتفاق افتاد و برای هر کدام از وزارتخانه ها تقسیم کاری در این بخش شکل گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سهم و نقش این بخش های در شکل گیری این پیوست فرهنگی مشخص شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما چند روز گذشته حتی همایشی با حضور بسیاری از مقامات در زمینه پیوست فرهنگی جام جهانی در منطقه کیش برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: در این جلسه معاون فرهنگی وزارت ورزش حاصل تلاش ها را به صورت مختصر در این بخش بیان کردند و تقسیم کار خوبی درانجا شکل گرفته و ما هم از آنها خواسته ایم که پس از اینکه این طرح – پیوست فرهنگی  - نهایی شد در کمیسیون فرهنگی مجلس هم ارائه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بخش اقدامات فرهنگی قبل از مسابقه، حین مسابقه و بعد از مسابقه باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو نگاه نسبت به موفقیت تیم ملی در جام جهانی وجود دارد،بیان کرد: عده ای آیه یاس می خوانند و عده ای امیدوار هستند . برفرض مثال اگر تیم ملی به هر دلیلی در این مسابقات شکست خورد، حتما این موارد بازخوردهایی دارد که باید روی آن فکر شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: ما باید بدانیم چگونه باید آن هویت ملی را در بازی های تیم ملی حفظ و چگونه ان غرور ملی را تقویت کنیم.

غلامرضا منتظری

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در این مسابقات حضور پیدا می کنند ساعات زیادی اوقات فراغت دارند لذا باید برای اوقات فراغت آنها فکری شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در حوزه موسیقی تلاش شده چند کار فاخر ویژه تیم ملی تهیه شود.