اقدامات در زمینه اصلاح ساختار بودجه تاکنون رضایت بخش نبوده است
غلامحسین رضوانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به برنامه مجلس در زمینه تحقق اصلاح ساختار بودجه پیش از بررسی بودجه سال 1402 بیان کرد: به واقع باید گفت که سال گذشته هم جلسات متعددی در زمینه اصلاح ساختار بودجه بین نمایندگان و دلتمردان برگزار شد.

وی تاکید کرد: در آن جلسات و در مواردی هم توافقاتی صورت گرفت آنهم بدین معنا که اتفاق نظری وجود داشت که این اصلاحات صورت گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به مواردی که روی آن اتفاق نظر صورت گرفت، بیان کرد: موضوع در نظر گرفتن مصرف کننده نهایی در بودجه و اینکه همه با یک شناسه مشخص بودجه دریافت کنند، از جمله اصلاحات صورت گرفته و مورد اتفاق نظر بود و این موارد در سال گذشته حاصل شد.

وی بیان کرد: با این حال در حال حاضر هم طرحی در قالب اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح شده و کلیاتش هم در این کمیسیون به تصویب رسیده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح به موارد دیگری در زمینه اصلاح ساختار بودجه می پردازد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح ساختار بودجه یک اقدام دقیق و دراز مدت است و باید به صورت مداوم دنبال شود.

رضوانی تاکید کرد: همچنین دولتمردان باید در زمینه اصلاح ساختار بودجه نقش فعالی داشته باشند تا این موضوع به نتایج محسوسی دست پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح ساختار بودجه تاکنون رضایت بخش بوده است و یا خیر؟ گفت: خیر. حتما باید اقدامات بیشتری در این بخش عملیاتی شود.

نماینده مردم تهران ، اسلامشهر ،ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان بررسی برنامه هفتم توسعه و احتمال تمدید برنامه ششم بیان کرد: حتما با تلاش زیاد مسئولین برنامه هفتم توسعه پیش از سال جدید در مجلس بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر گروه های فعالی در این بخش به صورت تمام وقت فعالیت کنند، بررسی این برنامه ظرف سه ماه به اتمام خواهد رسید.