طرح تعارض منافع به ایستگاه آخر رسید

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به سرنوشت طرح تعارض منافع در مجلس گفت: بررسی طرح تعارض منافع در کمیته مذکور کمیسیون اجتماعی به پایان رسید.

وی افزود: البته ما در تلاش هستیم تا در این زمینه یک جلسه هماهنگی با دولت و در راستای این طرح برگزار کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است در قالب این موضوع با معاون حقوقی رئیس جمهور و رییس بازرسی نهاد ریاست جمهوری که نکاتی در این بخش دارند، جلسه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در صورت بررسی این نکات ، نهایتا طرح مذکور به صحن کمیسیون اجتماعی ارجاع خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تعامل دستگاه ها در زمینه بررسی طرح تعارض منافع در مجلس گفت: تعامل دستگاه های دولتی در راستای بررسی این طرح در مجلس بسیار خوب بوده است و ما در این راستا چندین جلسه مشترک برگزار کردیم.

وی تاکید کرد : در راستای این جلسات از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی و سایر دستگاه های نظارتی برای ارائه نکات خود دعوت به عمل آمد.

این نماینده مجلس ادامه داد: خروجی این جلسات یک کار کامل و دقیقی در راستای تعارض منافع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعارض منافع یکی از مبادی اصلی فساد در جامعه است، بیان کرد: ظرف هفته های آینده این طرح به کمیسیون ارائه تا نهایتا به صحن مجلس ارسال شود.

طرح تعارض منافع به ایستگاه آخر رسید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعارض منافع یکی از بزنگاه های فساد در فرآیندهای ساختار اداری است. این موضوع دستنددرکاران و کارکنان را به جد در معرض فساد قرار می دهد. ما می کوشیم تا در معرض فساد قرار گرفتن افراد در این فرآیند را حذف کنیم.

وی تاکید کرد: حتما هجمه ها به این طرح خیلی زیاد خواهد بود و ما تلاش کردیم با دقت و در زمان بیشتری به این طرح بپردازیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: طرح تعارض منافع در کمتر از یک ماه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.