آماده‌باش نیروهای امنیتی برای جلوگیری از صدمه به جان‌ومال شهروندان

رضا فتحی با اشاره به این‌که « اغتشاشات اخیر در سطح شهرستان شمیرانات هیچ شهید و کشته‌ای نداشته است» گفت: در راستای تامین امنیت شهروندان طبق مصوبات جلسات شورای تامین هفته گذشته رصد لحظه‌ای اخبار و اطلاعات در دستور کار قرار گرفت و نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور پیشگیری از بروز حوادث غیرقابل جبران و صدمه به جان و مال مردم به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: همچنین از ابتدای تجمعات شمیرانات اتاق وضعیت با عضویت نمایندگان اعضای شورای تامین شهرستان شامل فرمانداری، اطلاعات، سرکلانتری، راهور، دادستانی، نواحی بسیج، ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری منطقه یک در ساختمان فرمانداری فعالیت خود را آغاز کرده و به منظور کنترل امنیت شهروندان تا برقراری آرامش در شهرستان پابرجا خواهد ماند.

آماده‌باش نیروهای امنیتی برای جلوگیری از صدمه به جان‌ومال شهروندان

دبیرشورای تامین شهرستان شمیرانات ادامه داد: با تعامل و همراهی مسئولان ستادی، نظامی و انتظامی شمیرانات طی روز های گذشته که شاهد فعالیت و اقدامات متعدد اغتشاشگران بوده‌ایم هیچ شهید یا کشته‌ای در سطح شهرستان گزارش نشده است و ضمن کشف قمه، چاقو، بنزین و ... تعدادی از سرکرده‌های تخریب‌گر دستگیر شده‌اند.

وی تاکید کرد: بحمدالله آرامش در بخش‌های لواسانات و رودبارقصران حاکم بوده و تاکنون شاهد اختلالی در امنیت شهروندان این مناطق نبوده‌ایم.