افرادی که آرزو دارند ایران را ایرانستان کنند، آرزویشان را به گور خواهند برد

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با بیان اینکه مجاری قانونی زیادی برای اعتراض مردم وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر تشکل های صنفی و اتحادیه ها و سندیکا های مختلفی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه درست است که باید مجاری قانونی بیشتر شود اما مجاری قانونی فعلی هم اکتفا می کند، بیان کرد: با این حال افزایش مجاری قانونی در اصلاح قانون احزاب پیش بینی شده است و انتظار داریم در لوایح دولت هم به این موارد اشاره شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال ما این موارد را در ماه های گذشته هم داشته ایم و شاهد این بوده ایم که صنوفی برای اعتراض در بالاترین سطح،به جلوی مجلس جمع شده اند و درخواست های خود را مطرح کرده اند.

افرادی که آرزو دارند ایران را ایرانستان کنند، آرزویشان را به گور خواند برد

وی با بیان اینکه پیش از این تجمعاتی از سوی بازنشستگان ،معلمان و کارگران صورت گرفت، بیان کرد: این در حالی است که نظام با روی باز این تجمعات را پذیرفت به جز این مورد در دانشگاه ها و در سایر مجامع می بینیم که جلساتی در قالب این موارد برگزار می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال برخی در کشور مدعی این هستند که فرصت اعلام مخالف به کسی داده نمی شود که باید گفت اینجور نیست و پیش از این هم یک جمعیت چندصد هزاری نفری در مقابل مجلس تجمع داشته اند و درخواست خود را به درستی مطرح کرده اند.

وی تاکید کرد: در قالب این تجمعات مسئولین در خواست های صنفی را پذیرفتند و بخشی از آن را اصلاح کرده و یک بخش دیگر را نتوانسته و از مردم فرصت خواسته اند بنابراین سوال این است که کدام کشور بدین نحوه با این تجمعات برخورد می کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منافقین و سلطنت طلبان در استخر خون مردم شنا می کنند بیان کرد: برخی نفوذی های در داخل هم فکر می کنند می توانند با کمک منافقین کشور را براندازی کنند.

یوسفی تاکید کرد: متاسفانه اینستاگرام نمایش عکس حاج قاسم سلیمانی را فیلتر می کند اما انجام اغتشاش و بریدن گلوی یک مامور نیروی انتظامی و برداشتن چادر از سر یک خانم می شود ابراز ازادی.این جای تعجب ندارد؟

وی تصریح کرد: افرادی که ارزو دارند ایران را ایرانستان کنند، آرزویشان را به گور خواند برد.