فرضیه ضربه مغزی مرحوم امینی باطل شده است/ منتظر گزارش نهایی پزشکی قانونی هستیم

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره سرنوشت گزارش کمیسیون شوراهای مجلس در زمینه مرگ « مهسا امینی » بیان کرد: در این زمینه تحقیقات میدانی صورت می گیرد و باید همه افراد و اشخاص بیایند و توضیحات خود را ارائه دهند تا این گزارش شفاف و روشن شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درصورت قصور در این حادثه، باید ابعاد آن روشن شود.

وی تاکید کرد: سعی ما در مجلس این است که به صورت واقع بینانه با این موضوع برخورد کنیم و این گزارش به نحوی تهیه شود که مورد اطمینان مردم باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخذ گزارش اولیه از پزشکی قانونی، بیان کرد: این گزارش درباره معاینه از جسد بود لذا پزشکی قانونی به صورت قطعی در این گزارش تاکید کرد که هیچ گونه آثار ضرب و شتم و تروما در هیچ کدام از اندام ها دیده نشده است.

جوکار بیان کرد: بنابراین فرضیه نخست مبنی بر ضربه مغزی خانم امینی که دشمنان بر روی آن کار می کردند،به صورت کلی باطل شده است.

فرضیه ضربه مغزی مرحوم امینی باطل شده است/ منتظر گزارش نهایی پزشکی قانونی هستیم

وی تاکید کرد: دشمنان به واسطه این فرضیه به دنبال برانگیختن احساسات جوانان ما بودند.رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس بیان کرد: در حال حاضر بررسی دو آزمایش سم شناسی و پاتولوژی خانم امینی به اتمام نرسیده است و ما منتظر تکمیل این ازمایش ها هستیم تا خانواده این مرحوم بیاید و اظهارات انها هم در این رابطه اخذ شود.

وی با بیان اینکه سایر مدارک پزشکی قبلی خانم امینی از بیمارستان اخذ شده است،بیان کرد: انشالله اگر گزارش نهایی و مکتوب پزشکی قانونی به دست ما برسد،ما به سرعت به ان رسیدگی کرده و گزارش خودمان را به صحن علنی ارائه خواهیم کرد.