بیانیه ۱۳۰۰ نفر از دختران کشور در حمایت از نیروی انتظامی

بیش از هزار نفر از دختران جوان و نوجوان کشور با صدور بیانیه‌ای از رحمات نیروی انتظامی تقدیر کردند.

متن بیانیه در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شهیدان، سلام بر رزمندگان و ایثارگرانی که به تأسی از سرور و سالار شهیدان، در راه خدا و برای اعتلای پرچم اسلام، از جان گذشته‌اند و خون خود را تقدیم این انقلاب نموده‌اند؛ سلام بر شما سربازان روح الله.

شگفت است چنین تقارنی که در هفته دفاع مقدس ، حماسه‌ای مقدس برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران آفریده‌اید؛ چه حماسه‌ای که با ایثار و از خود گذشتگی، راه بر نفوذ دشمن قسم خورده بسته‌اید و جان خود را بر کف نهاده تا در مقابل فتنه‌های مستکبرین و معاندین بایستید.

ما دختران حاج قاسم سلیمانی هستیم؛ دختران فرماندهِ سخت‌ترینِ میدان‌ها؛ ما بر این باوریم که شما هم سنگران و هم تفکران حاج قاسم، یقین بر این دارید که چون مولایتان فاتح خیبر، اگر کوه‌ها از جای بجنبند، همچنان ثابت قدم بمانید؛ دندان بر دندان بفشارید؛ سر را به خداوند سپرده و قدم‌های استوارتان را بر زمین کوبیده تا دورترین کرانه‌های میدان نبرد را از نظر گذرانده و به وقت حمله، بیم به خود راه نداده و آگاه هستید که پیروزی از جانب خدای سبحان است. خطبه ۱۱ نهج البلاغه

ما نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی، با پدر عهد بسته‌ایم در این ‌مسیر پر پیچ و خم، از هیچ سختی نهراسیده و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشیم و تا اتصال این انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از جان و جوانی خود گذشته و هر آنچه در دست داریم را فدای حفظ و تداوم این انقلاب نماییم.

ما قدردان شما مأمورین و مسئولین نیروی انتظامی جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده و مدیون زحمات مخلصانه، مجاهدانه و شبانه روزی شما برای حفظ این انقلاب هستیم.

از خداوند متعال برای شما و خانواده‌تان صحت و سلامت را خواستاریم و عهد می‌بندیم که ما دختران حاج قاسم سلیمانی، زینب‌وار، مادران آینده جوانانی خواهیم بود که در صف اول جبهه‌ها، ثابت قدم مانده و پای کار اسلام و انقلاب بمانند و به شما بپیوندند. ان شاالله

لشکر دختران حاج قاسم سلیمانی

اسامی امضا کنندگان در اینجا ببینید.