فتنه‌گران اسم «زن» را رمز آشوب و اغتشاش خود کردند

احمد راستینه ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به نقش والای زن در ایران اسلامی گفت: نقطه تاریخی تقابل حق و باطل این واقعیت را به تصویر می‌کشد که شیاطین برای به زانو در آوردن انسانیت، همواره به دنبال ایجاد تفرقه هستند و بی‌شک انبیا و اولیا همواره به دنبال هماهنگ کردن دل‌های مردم هستند.

وی افزود: درود بر امام خمینی (ره) که هفته وحدت را از آموزه‌های مکتب اسلام استخراج و برای امت اسلامی در عصر دیکتاتوری نظام سلطه به یادگار گذاشت و به امام خامنه‌ای افتخار می‌کنیم که با سیره عملی وحدت‌بخش خود، دل‌های آزادگان جهان را با عشق اهل بیت (ع) هماهنگ کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم تاکید کرد: در روزهای طلیعه وحدت بر همه به ویژه مسئولین واجب است که از ازدحام تن‌ها به اجتماع دل‌ها برسیم و برای حل مشکلات مردم عزیزمان که بر حق بهترین مردم عالم هستند با وحدت و همدلی تلاش کنیم.

راستینه با اشاره به وقایع اخیر کشور عنوان کرد: روزهایی که گذشت، فتنه‌ای ظهور کرد که عده‌ای اسم زن را رمز آشوب و اغتشاش کردند و نظام اسلامی را متهم ساختند، درحالیکه با ظهور جمهوری اسلامی زن عفیف و نجیب ایرانی از دیکتاتوری پهلوی نجات یافت و به برکت اندیشه اصیل اسلامی پیش‌قدم این تجلیل بزرگ امام راحل بود که با تمام وجود برای زن ایرانی مسلمان ارزش و احترام قائل بود.

وی ادامه داد: همین بینش بود که موجب شد زنان کشور سهم بزرگی در انقلاب و موفقیت‌های آن داشته باشند، بر خلاف فرهنگ غربی که دیکتاتوران کروات زده و شیک، زن را به عنوان ابزار هوس‌رانی و ویترین فروشگاه‌هایشان استفاده می‌کنند و به اسم آزادی زندگی آنها را به لجن کشیده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر زن ایرانی در همه سطوح آنچنان خیره‌کننده بود که نقاب دیکتاتوری اربابان نظام سلطه را انداخت، انقلاب زنان را متوجه الگویی نوظهور ساخت که با حفظ کرامت و منزلت هم می‌توان در میادین مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی نقش‌آفرینی کرد و در مقابل فرهنگ الحادی غرب که زن را عروسک دست‌ساز می‌دانند.

فتنه‌گران اسم «زن» را رمز آشوب و اغتشاش خود کردند

راستیه خاطرنشان کرد: برای هر جنسی خصوصیات و فطرت و ویژگی‌های آن جنس ارزش است و هویت اسلامی این است که زن با وجود حفظ فطرت و خصوصیات خود در میدان علم، معنویت و سیاست پیشروی کند. این موضوع، آنچنان برای غرب دردناک بود که به‌دنبال فرصت‌هایی برآمد تا اصل نظام را از رمز و راز این عزت و سربلندی بزداید.

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ ندا آقاسلطان و در این روزها مهسا امینی رمز شورش علیه جمهوریت و حالا علیه معنویت است، جمهوریتی که با معنویت زن مسلمان ایرانی را بر تارک جامعه بشریت نشاند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: پهلوی دوم به تبعیت از پدرش در مصاحبه با خبرنگار ایتالیایی گفت که در زندگی یک فرد زن به حساب نمی‌آید مگر وقتی زیبا و دلربا باشد و خصوصیات زنانه خود را حفظ کرده باشد؛ این کجا و آن اندیشه الهی ناب کجا که امام خامنه‌ای فرمودند «زن پیش خدای متعال مثل مرد است در طی مراتب معنوی و الهی بین این دو جنس هیچ تفاوتی نیست».

راستیه اظهار کرد: آنکه در این جاده تکامل حرکت می‌کند انسان است و عمل به این ایده، ایران اسلامی را به الگویی موفق از بسترسازی برای رشد جامعه زنان تبدیل کرد؛ به گونه‌ای که افزایش امید به زندگی در میان زنان در این چهل سال از ۵۷ سال به ۷۸ سال ارتقا یافته است.

وی با اشاره به نقش زنان پس از انقلاب بیان کرد: افزایش نسبت پزشکان متخصص زن از ۱۵ درصد به ۴۰ درصد، فوق تخصص از ۹ درصد به ۳۰ درصد نشان‌دهنده احترام نظام اسلامی به جایگاه زن است، فدراسیون‌های فعال ورزشی در حوزه بانوان از یک درصد به ۴۹ درصد و افزایش مدال‌های کسب شده توسط زنان نشان‌دهنده نقش زن در جامعه اسلامی است.

نماینده شهرکرد در مجلس در پایان گفت: لذا فتنه امروز به دنبال تحریف واقعیت‌ها است، جای مدعی و بدهکار در حوزه زنان عوض شده است؛ لذا از رئیس‌جمهور محترم تقاضا دارم به همه بخش‌های فرهنگی دستور دهد با تکیه بر ضرورت اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با تمرکز بر فرهنگ‌سازی مبتنی بر اقناع‌سازی حرکت کند.