اعمال تحریم علیه ایران سبب ایجاد دیوار بی‌اعتمادی با اروپا می‌شود

محمود عباس زاده مشکینی در رابطه با مطالب منتشر شده در رسانه های خارجی مبنی بر توافق اتحادیه اروپا بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی، گفت: اروپایی ها می خواهند به داخل کشورمان پیام دهند که از جریانات اخیر حمایت می کنند که دخالت آشکار در امور ایران است.

نماینده مردم  مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هر کشوری تصمیمات داخلی اتخاذ می شود که ممکن است بخشی از آن مورد نقد و اعتراض مردم قرار بگیرد، اظهار کرد: بر این اساس به طور روزانه در اروپا همواره شاهد اعتراض و راهپیمایی هستیم که این موارد را مدنیت می دانند اما در موضوعات مرتبط با کشورمان آن را با توهم به سمت براندازی هدایت می کنند.

اعمال تحریم علیه ایران سبب ایجاد دیوار بی‌اعتمادی با اروپا می‌شود

وی ادامه داد: بدون شک اروپایی ها اکنون هول شده و چهره خودشان را خدشه دار می کنند که این امر سبب افزایش دیوار بی اعتمادی می شود و ترمیم آن نیز سخت خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها شریک یکدیگر بوده و همواره نقش پلیس خوب و بد در مقابل ایران را ایفا می کنند، افزود: ایران گزینه های بسیاری در مقابل اروپایی ها دارد لذا اگر اقدامی انجام دهند، مقابله به مثل خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم اروپایی ها دست از بروز چنین رفتارهایی بردارند زیرا راه به جایی نخواهد برد.