اغتشاش‌گران باید هزینه خساراتی که به کشور زده‌اند را جبران کنند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاشات هفته‌های گذشته در کشور گفت: اغتشاش‌گران و به ویژه لیدرهای آنها باید هزینه خساراتی که به مردم و کشور وارد کرده‌اند را پرداخت کنند.

وی افزود: هز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ینه‌ای که اغتشاشگران به مردم و کشور زده‌اند محدود به آتش زدن اموال در خیابان‌ها نیست بلکه آنها از نظر اقتصادی نیز به کسبه، رانندگان و... خسارات زیادی را وارد کرده‌اند و باعث اختلال در  کار آنان شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: منظور از اغتشاشگران فقط کسانی نیستند که فقط در خیابان حضور داشتند، بلکه کسانی که اظهاراتشان باعث تحریک جوانان در خیابان‌ها شده و به آتش آشوب‌ها دامن زدند نیز باید هزینه این کار خود را بپردازند.

اغتشاش‌گران باید هزینه خساراتی که به کشور زده‌اند را جبران کنند

سلیمی خاطرنشان کرد: بعضی حمایت‌ها و هدایت‌ها از فتنه درباره فتنه‌گران از خارج از کشور انجام می‌شد اما کسانی که در داخل رهبری فتنه‌گران را بر عهده داشتند باید هزینه این اقدامات خود را بپردازند.

وی افزود: درست است که عده‌ای از جوانان بر اثر هیجانات در خیابان‌ها دست به تخریب زدند اما در مورد لیدرهای این اغتشاشات وضع به گونه دیگری است و باید آنها هزینه کارشان را پرداخت کنند.