ادغام وزارت صمت همخوانی لازم را نداشت/ توزیع تخم مرغ چه ارتباطی با ساخت خودرو دارد

منصور آرامی در گفت و گوبا خبرنگار پارلمانی افکارنیوز در ارزیابی خود در زمینه تفکیک وزارت صمت بیان کرد: بنده از ابتدا مخالف ادغام هایی در قالب وزارت صمت بوده ام چراکه این قبیل ادغام ها مشکلاتی را ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از این ادغام ها به هیچ وجه موضوعیتی ندارد و نامفهوم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث بازرگانی با موضوع صنعت، معدن و تجارت همخوانی ندارد و با هم در منافات هستند،بیان کرد: از ابتدا نباید چنین ادغامی در دولت ها صورت می گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوال این است که موضوع بازرگانی و جابه جایی کالا چه ارتباطی با ساخت خودرو و لوازم خانگی و استخراج معدن دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما حتما موافق تفکیک وزرات صمت هستیم. در حال حاضر ما در موضوع تجارت شعار می دهیم که باید با کشورهای منطقه رقابت داشته و سهم بیشتری از این بازار را به دست بیاوریم اما مشکلاتمان در این بخش همچنان پابرجاست.

ادغام وزارت صمت همخوانی لازم را نداشت/ توزیع تخم مرغ چه ارتباطی با ساخت خودرو دارد

وی ادامه داد: متاسفانه ما در توزیع تخم مرغ و مرغ در کشور مشکل داریم. وزیر ما از سویی باید به فکر ساخت خودرو باشد و از سویی دیگر بازار تخم مرغ را تنظیم کند و این مسائل با هم همخوانی ندارد و این موضوعات مربوط به یک وزارتخانه دیگر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد:برخی اظهارات در زمینه ادغام وزارتخانه ها حرف های ناپخته ای است که از جاهایی گرفته ایم و مثلا می خواهیم خودمان را با کشوری چون ژاپن مقایسه کنیم.