پدافند هوایی نقش حیاتی در مراقبت از مرزها دارد

 امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی و سایت‌های تابعه آن بازدید کرد و توان عملیاتی این یگان را در پایش مرزهای هوایی مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی زاهدان گفت : نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن کارکنان مؤمن ، متعهد ، خلاق ، خوش‌فکر ، ایثارگر و متخصص در کنار دیگر رزمندگان و حافظان امنیت با طراحی ، ساخت و بکارگیری انواع سامانه‌های پدافندی ، راداری و موشکی همچنین با انجام آموزش‌های لازم و تمرینات متعدد ، آمادگی خود را ارتقاء داده و به صورت ۲۴ ساعته در این سرزمین ، مأموریت مراقبت و دفاع هوایی از آسمان کشور را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت : این اغتشاشات ضرورت جهاد تبیین را دو چندان کرده ، چرا که دشمن با استفاده از فضای مجازی بر روی تفکر جوانان ما کار کرده است.

امیر سرلشکر موسوی انسجام و یکپارچگی ملت را عامل نا امیدی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد : تفرقه افکنی به ویژه در میان احزاب و قومیت‎های مختلف که با هدف تجزیه کشورمان رخ می نمایاند ، بخشی از نقشه‌های شوم دشمنان است که سراب و خیال بافی بیهوده‌ای است و با وجود مردم همیشه در صحنه و نیروهای مسلح متعهد هیچگاه محقق نخواهد شد.