واکتش آرتین پس از دریافت مدال قهرمان المپیک

این قهرمان المپیک شامگاه پنجشنبه ۱۲ آبان در اقدامی قهرمانانه با حضور در منزل آرتین مدال طلای المپیک خود در رشته تیراندازی را به وی تقدیم کرد.

فروغی با نوشته ای روی کاغذ با عنوان تقدیم به تو فرزند ایران، مدال طلای خود را به وی تقدیم کرد تابه این شکل یکی از هزاران حامی آرتین باشد.

عبدالرسول محمدی از فعالان فرهنگی استان فارس در این باره گفت: به همت وزارت ورزش و جوانان دومین همایش ملی دامان برای تجلیل از والدین قهرمانان ملی شامگاه پنجشنبه در تالار مجموعه جهاد دانشگاهی دانشگاه شیراز برگزار شد و قرار بود برنامه اهدای مدال به آرتین هم در همایش انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: کمی بعد اطلاع دادند حال آرتین خیلی مساعد نیست و به بیمارستان منتقل شده است. مشخص نبود که آرتین و خانواده‌اش در همایش حاضر می‌شوند یا خیر.  

وی اظهار داشت: در نهایت، رهسپار خانه آرتین در یک روستای اطراف شیراز شدیم.

وی درباره احساس آرتین پس از گرفتن مدال المپیک جواد فروغی وفت: آرتین ابتدا کمتر و بعد بیشتر با جواد دوست شد و مدال را گردنش انداخت و خانواده و بقیه دوستان برایش دست زدند.

وی اظهار داشت: آرتین مدال را گذاشت داخل جعبه و بین هدایایی که برایش آورده بودند جایش داد. گاهی نیز با دفتری که برایش آورده بودند ور می‌رفت.

این فعال فرهنگی استان فارس گفت: در نهایت قهرمان ملی از فرزند ایران خواست تا برایش دعا کند تا باز هم قهرمان شود. آرتین هم گمانم دیگر حسابی با جواد فروغی دوست شده بود.

وی ادامه داد: قبل از سوار شدن و بازگشت به شیراز، فروغی می‌گفت این درد مثل یک گره روی قلبش سنگینی می‌کند.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته که حال ۲ تن از مجروحان، وخیم اعلام شده است.