با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت جامعه مماشات نشود

محسن پیرهادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با آشوب‌گران و فتنه‌گران، اظهار کرد: موضع نظام در قبال اعتراض و اغتشاش متفاوت است و این مسئله بارها از تریبون‌های رسمی اعلام شده است.

وی افزود: نظام، آن کسانی که مطالبه اجتماعی و یا حتی مطالبه سیاسی دارند، محترم می‌شمارد، اما کسی که بخواهد اغتشاش و تخریب کرده و برای مردم هزینه ایجاد کند قاعدتاً برخوردی که با آن‌ها می‌شود، برخورد قاطع و جدی است.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا امروز مجموعه‌های امنیتی و انتظامی و دستگاه قضا سعی کردند در مواجهه با اغتشاشگران و آشوبگران با مسامحه و مصالحه برخورد کنند تا شاید فریب‌خوردگان از خواب غفلت بیدار شوند و به نوعی از اقدامات تند و خشن فاصله بگیرند.

با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت جامعه مماشات نشود

پیرهادی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وقایعی که در برخی از شهرهای کشور مثل تهران، شیراز و کرج رخ داد، لازم است با کسانی که به اموال عمومی و جان مردم خسارت وارد می‌کنند، برخوردهای جدی‌تر و قاطع‌تری شود و درخواست ما این است که با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت جامعه مماشات نشود؛ اما باید مسئله معترضین با اغتشاشگران را مرزبندی کرد.