سردار فدوی: جنایت‌های دشمنان بی‌پاسخ نمی‌ماند

به نقل از دفاع پرس، دریادار « علی فدوی » جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت «حمید پورنوروز» در مسجد جامع لاهیجان با اشاره به تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: بسترسازی تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر (عج) از مسیر شهدا می‌گذرد.

سردار فدوی با تاکید بر شناخت معرفتی ائمه اطهار (ع) افزود: نگاه معرفتی و شناختی به زندگی‌نامه شهدا و ائمه اطهار (ع) راه را از بیراهه مشخص می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سلطه‌طلبی و کینه‌توزی دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیان کرد: آغاز شکل‌گیری نهضت حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها علیه این نظام به سرکردگی آمریکا همراه شد.

فدوی با بیان اینکه دشمن ۴۳ سال در مقابل انقلاب اسلامی ناکام مانده است، افزود: ناکامی دشمن در ۴۳ سال گذشته، کینه‌توزی و تنگ‌نظری‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، مشهود است.

وی با بیان اینکه نبرد حق علیه باطل تعطیل‌پذیر نیست، گفت: دشمن با شگردهای مختلف علیه نظام اسلامی بسیج شده و هر بار هم ناکام و ناامید شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران حوادث اخیر را شگرد نوین و رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی دانست و بیان کرد: همراهی برخی خواص و فریب‌خوردگان داخلی با دشمن، زمینه حوادث تلخ و ناگوار اخیر را در کشور فراهم کرد.

فدوی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت نزدیک است، افزود: بصیرت، ایثار، مجاهدت، مقاومت، صبر و تحمل لازمه موفقیت جبهه حق علیه باطل است و همین موضوع در اتفاقات اخیر هم صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم درس‌آموز مکتب عاشورا و امام حسین (ع) هستند، افزود: شهادت حاج قاسم عزیز نمونه‌ای از نسل پرورش‌یافته مکتب عاشورا بود و انقلاب اسلامی از این دست رویش‌ها کم ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نمی‌مانَد، تأکید کرد: دشمنان خارجی و داخلی چوب کینه‌توزی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها را خواهند خورد.

فدوی با اشاره به پیاده‌سازی سند ۲۰۳۰ در کشور از سوی برخی خواص گفت: دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان در معرض خطر جدی تغییر رویکرد باور هستند که توسط دشمن با سند ۲۰۳۰ پیاده‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به پایبندی و تعهد مردم به انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی پای کار انقلاب بوده و هستند و مردم با حضور در صحنه‌های مختلف، انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را تنها نگذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در ابعاد مختلف افزود: دشمن از موفقیت‌ها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی مات و مبهوت شده و به همین خاطر بر طبل دشمنی می‌کوبد.

فدوی با تاکید بر تجزیه و تحلیل وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوان بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف باید به نسل جوان انتقال داده شود.