هراس دشمن از پیشرفت های ایران

سردار علی فدوی در مراسم هفتمین روز شهادت مدافع گیلانی امنیت، شهید «حمید پورنوروز» که در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و عصر ظهور هستند، اظهار کرد: شهدا ادامه دهنده راه ائمه اطهار(ع) هستند.

 

وی با تاکید بر لزوم شناخت سیره شهدا، افزود: شهدا نسبت به اهل بیت(ع) معرفت داشتند و لذا آشنایی با سبک و سیره شهدا به زندگی ما معنا می بخشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمنان  از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی و توطئه چینی و کینه توزی را علیه نظام و ملت ایران آغاز کردند، گفت: در راس همه دشمنی ها با ملت ایران آمریکای جنایتکار قرار دارد، اما طی ۴۳ سال گذشته شاهد ناکامی های پی در پی دشمنان بودیم و همین موضوع باعث عصبانیت آنان شده است.

فدوی نبرد حق علیه باطل را یک نبرد دائمی دانست و خاطرنشان کرد: شاهد اجماع همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستیم، اما به مدد الهی این بار نیز شاهد شکست سخت دشمنان خواهیم بود و ملت ایرام سرافراز می شوند.

وی حربه دشمن در حوادث اخیر کشور را رسانه و فضای مجازی دانست که بسیار پررنگ تر به کار گرفته شده و گفت: متاسفانه همراهی برخی از افراد سرشناس با دروغ پردازی های رسانه ای دشمن، زمینه ساز حوادث تلخی در کشور شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران با ایمان و ایثار و مقاومت و مجاهدت خود بر جبهه باطل فائق می آیند و مسیر تعالی و پیشرفت را طی بیش از پیش طی می کنند، متذکر شد: ملت ایران پرورش  یافته مکتب عاشورا هستند و حاج قاسم های زیادی دارد.

هراس دشمن از پیشرفت های ایران

وی با تاکید بر لزوم واکنش سریع و قاطع نظام اسلامی نسبت به اقدامات خصمانه اخیر دشمن علیه انقلاب و کشور، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دشمنی ها و حرمت شکنی ها علیه کشور و نظام و ملت را خواهد داد.

فدوی مردم را همواره پشتیبان انقلاب و ولایت دانست و اظهار کرد: ملت ایران با حضور خود در حساس ترین صحنه های انقلاب از کشور و نظام و ولی خود حمایت کردند؛ همانگونه در جنگ نظامی شاهد حماسه سازی ها و افتخارآفرینی های فراوانی بودیم، در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه ای دشمن نیز به پیروزی های عظیمی خواهیم رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به هراس دشمن از موفقیت های روزافزون ملت ایران به ویژه در عرصه های علمی و پزشکی و دفاعی و نظامی، اضافه کرد: امروز جوانان و نوجوانان ما باید با دستاوردهای انقلاب و عوامل دشمنی نظام سلطه با ملت ایران آشنا شوند تا بتوانند در هجمه های سخت و سنگین دشمن علیه نظام، از این دستاوردها که ثمره خون شهداست پاسداری و حراست کنند.