برخورد نرم با اغتشاشگران خیانت به ملت است

ابراهیم رضایی با بیان اینکه مبنای نظام در برخورد با کسانی که کف خیابان آمدند تفکیک‌بندی است، اظهار داشت: بین آن کسی که فریب خورده و یا به واسطه تبعیض‌ها و مشکلات اقتصادی وارد خیابان شده است، با آن کسی که بر اساس یک برنامه‌ریزی و به واسطه عضویت در گروهک‌های تجزیه‌طلب به کف خیابان آمده است، فرق است.

 

وی تاکید کرد: بین آن کسی که دچار هیچ بزه و یا جرمی نشده با آن کسی که دست به اسلحه برده و یا رفتار خشن خصوصاً علیه حافظان امنیت انجام داده است، تفاوت وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخورد نظام تا به امروز بر مبنای رأفت و صبر بوده است و با کسانی که بر اثر احساسات به خیابان آمده‌اند، با رأفت و ملاحظات برخورد کرده و خواهد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قبلاً هم در پیامی در توئیتر نوشتم که برخی از این افراد که مورد غفلت قرار گرفته اند را می‌توان با یکسری برنامه‌های آگاه ساز بیدار کرد و این نیازمند یک کار عمیق کارشناسی است.

رضایی اظهار داشت: قطعاً نباید با آن کسی که دست به سلاح برده است و یا رفتار خشنی علیه نظام و ملت داشته و یا با سرویس‌های امنیتی بیگانه ارتباط دارد، با مماشات برخورد کرد چرا که برخورد نرم با این افراد و اغتشاشگران خیانت به امنیت کشور و ملت است.

برخورد نرم با اغتشاشگران خیانت به ملت است

وی بیان کرد: آنچه در مجلس مورد تاکید قرار گرفت، برخورد با افراد وابسته است که آگاهانه و برای برهم زدن امنیت به کف خیابان آمدند. قطعاً باید با چنین افرادی برخورد شود.