پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی دموکرات و کومله زیر آتش ده‌ها موشک و پهپاد +فیلم و تصاویر

برخی منابع محلی و غیر رسمی مدعی هستند از صبح امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی خود را علیه مقرهای گروهک های تروریستی در منطقه اقلیم کردستان عراق آغاز کرده است.

دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقرهای ضد انقلاب در کردستان عراق/ پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی دموکرات و کومله زیر آتش ده‌ها موشک و پهپاد +فیلم و تصاویر

بنا بر تصاویری که منابع محلی یا رسانه های وابسته به تروریست‌ها منتشر کرده اند تعدادی موشک از مناطق غربی خاک کشورمان به سمت شهر کویسنجق در استان اربیل و یکی از اصلی ترین مراکز حضور گروهک های ضد انقلاب شلیک شده است.

 
 
 
 
ویدئوی منتسب به شلیک موشک از غرب ایران به سمت اقلیم کردستان عراق

همچنین برخی منابع وابسته به گروهک کومله مدعی شدند چندین فروند پهپاد انتحاری به کمپ های آموزشی و مراکز حضور آنها اصابت کرده است.

 
 
 
فیلم مربوط به حملات پهپادی به مقرهای کومله

اواخر تابستان امسال نیز نیروی زمینی سپاه در پاسخ به شرارت های گروهک های ضد انقلاب و ایجاد آشوب و نا امنی در شهرهای غرب و شمال غربی کشورمان چندین روز پیاپی مقرهای وابسته به دو گروهک منحله دموکرات و کومله را هدف حملات سنگین موشکی و پهپادی خود قرار داده بود.

1

 
 

 

فیلم دیگری از حملات پهپادی به مقرهای ضد انقلاب در شمال عراق

بر اساس ادعای منابع رسانه وابسته به تروریست ها تا کنون ۶ پهپاد انتحاری به پایگاه های گروهک کومله در شهر سلیمانیه و ۴ موشک بالستیک به مقر گروهک دموکرات در شهر کویسنجق اصابت کرده است.

2 
تصویر "ریبوار عبدی" یکی از اعضای گروهک دمکرات که در حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر این گروه در شهر کویسنجق به هلاکت رسید

گروهک تروریستی دموکرات تصاویری از 2 عضو کشته شده خود در حملات صبح امروز سپاه را منتشر کرد : ریبوار عبدی و آسو توانا