به تحرکات تروریست ها اشرافیت کاملی داریم/ دوران بزن درو تمام شده است

محمد عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به حمله پهپادی و موشکی سپاه به مقرهای گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق گفت: ما به همسایگانمان احترام گذاشته و به منافع ملی انها توجه داریم اما اجازه نمی دهیم کشورمان میزان عوامل تهدید برای کشورهای همسایه باشد.

وی بیان کرد: همچنین اجازه نمی دهیم کشور ما میزان تروریست هایی شود که بروند و به مردم کشورهای همسایه مان اسیب بزنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین در نقطه مقابل هم اجازه به کشورهای همسایه نمی دهیم که میزان عواملی باشند که به منافع ما آسیب برسانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به منطقه و حرکات تروریست ها اشرافیت کاملی داریم، بیان کرد:بحمدالله سرویس های اطلاعاتی و امنیتی ما اشرافیت کاملی در امور منطقه دارند با وجود آنکه اصلا تدارکات، امکانات و تجهیزات و بودجه ما قابل قیاس با سرویس های امنیتی رقیب نیست با این حال توانمندی،ظرفیت و اشرافیت آن بسیار بالاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد:ما اشرافیت لازم را در زمینه تحرکات همسایگانمان داریم و هرجا احساس کنیم، یعنی اطلاعات داشته باشیم که یک کشوری میزبان تروریست ها و یا میزبان گروه های جنایت کار است اول به آنها هشدار و به آنها آدرس می دهیم که خودشان برخورد کنند اما اگر این کشورها با تروریست ها برخورد نکنند ما با کسی تعارف نداریم.

به تحرکات تروریست ها اشرافیت کاملی داریم/ دوران بزن درو تمام شده است

وی با بیان اینکه ما برای برخورد با تروریست ها امکانات و ظرفیت های لازم را داریم بیان کرد: دوران بزن درو دیگر تمام شده است و هرکسی ضربه ای به ما بزند،چندین ضربه دریافت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: به اعتقاد بنده پاسخ سپاه پاسداران در این بخش پاسخ دقیق و به موقعه ای بود و اعتقاد داریم باید جدی تر از اینها هم باشد.