وزارت راه و شهرسازی تفکیک می شود؟

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی و بررسی آن در مجلس هر روز قوت گرفته و احتمالا این تفکیک از سوی مجلس صورت خواهد گرفت.

از این رو محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قرار شد رئیس جمهور نامه موافقت تفکیک این وزارتخانه را به مجلس ارجاع بدهد گفت: محتوای نامه آقای رئیسی موافقت رسمی دولت با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی است.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به سرنوشت طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در مجلس بیان کرد: معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید داشتند که طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی را ملاحظه کرده و ما امادگی لازم را داریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته ما هفته گذشته با اقای قالیباف در زمینه تفکیک وزارت راه و شهرسازی مذاکراتی داشتیم و رئیس مجلس شورای اسلامی قول دادند که این طرح را در مجلس اعلام وصول کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در راستای این طرح به وزیر و وزارتخانه مربوطه و دولت کاری نداریم،اصل این قضیه این است که طی یازده سال ادغام این وزارتخانه کشور از این ادغام نفعی نبرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه طی یازده سال ادغام،عملکرد این وزارتخانه در زمینه تولید مسکن بدتر شده است.

وزارت راه و شهرسازی تفکیک می شود؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این چه نوع ادغامی است که ما اصرار بر ادامه آن داریم، این ادغام به هیچ وجه نتوانسته به امورات این وزارتخانه در زمینه تولید مسکن پاسخ دهد و ما همچنان در این بخش مشکل داریم که باید هر چه سریعتر برطرف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح باید ابتدا در مجلس اعلام وصول شده و بعد مورد بررسی قرر گیرد.