عدم همراهی مردم با اغتشاشات؛ عامل ترورهای کور و بزدلانه/صهیونیست ها به تروریست ها خط می دهند

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری افکارنیوز، با بیان اینکه هرج و مرج و اغتشاشات اخیر زمینه اقدامات تروریست ها در کشور را فراهم کرد، گفت: فضای هرج و مرج ایجاد شده به مانند سال 60 است که منافقین دست به ترورهای کور و بزدلانه خود می زدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در همان مقطع زمانی هم تعداد بیشماری از کسبه و مردم و کسانی که به عنوان حزب الهی شناخته می شدند، مورد ترور قرار گرفتند و شهید شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز هم به عینه شاهد همان اتفاقات در گذشته هستیم لذا این افراد وقتی دیدند با اغتشاش و ناآرامی به نتیجه نرسیدند، دست به اقدامات تروریستی زدند و نهایتا برخی از مردم ایذه را اینگونه به گلوله بستند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دلیل اینکه مردم در شکل گیری اغتشاشات با آنها همراهی نداشتند، خشمگین شده و دست به این اقدامات تروریستی زدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اقدامات تروریستی و کشته سازی ها در ایذه و اصفهان به نتیجه نخواهد رسید و حتی این ترورهای کور خشم مردم را نسبت به این افراد بیشتر می‌کند.

عدم همراهی مردم با اغتشاشات؛ عامل ترورهای کور و بزدلانه/صهیونیست ها به تروریست ها خط می دهند

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: طبق تجربه ای که ما از سالهای 60 داریم و دیدیم که منافقین با این اقدامات خودشان،جایگاه شان را از دست دادند در حال حاضر هم این ترورها انجام می شود و از این طریق هم راه به جایی نخواهند برد به جز اینکه یک عده از مردم بیگناه را شهید می کنند.

جوکار با بیان اینکه ترورهای صورت گرفته یکی از اقداماتی است که دشمنان به ویژه امریکایی ها و صهیونیست ها در دستور کار قرار داده اند بیان کرد: به واقع صهیونیست ها پیش تر ترورهای هدفمند انجام می دادند و امروز به عوامشان از جمله منافقین خط جدیدی می دهند تا ناامنی را به واسطه این ترورها در ایران رقم بزنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تروریست ها باید بدانند که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ما این موارد را رصد می کنند و آنها را به مجازاتشان می رسانند.