به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، یکی از سایتهای ضدانقلاب که از سه سال پیش به صورت مستمر اخبار مربوط به خانوادههای شهدا و کشتهشدگان را پیگیری و منتشر میکند، در آستانه سالمرگ شورش سبز با انتشار یک دروغ بزرگ به دنبال تنفس مصنوعی دادن به فتنه و فتنهگران بود. این سایت خبری در سر تیتر خود اسامی کشتهشدگان فتنه ۸۸ را جمعآوری کرده بود که شهید حسین غلامکبیری که نخستین شهید بسیجی مبارزه با فتنه بود را جزء کشتهشدگان فتنه معرفی کرده است.


پدر و مادر شهید «حسین غلام‌کبیری» در سومین سالگرد این شهید بسیجی با دیدن این مطالب، برگه پرینت گرفته شده این سایت را پاره ‌کرد و گفت «فرزند ما در راه حفظ حریم ولایت شهید شده است».


پدر شهید در ادامه می‌گوید: حسین آقا از ۱۰ سالگی به بسیج رفت و حضور وی در بسیج تا ۱۷ سالگی‌اش که به شهادت رسید، ادامه داشت. پسرم راه ولایت را دوست داشت. به رهبر و به مملکت علاقه داشت. همیشه به ما می‌گفت «من دوست دارم، شهید بشوم. اگر جنگی باشد، اولین داوطلب من هستم» پس این راه شهادت را خودش انتخاب کرده بود.

پدر شهید حسین غلام‌کبیری ادعای سایت ضدانقلاب را رد کرد


وی ادامه می‌دهد: اگر حسین نمی‌خواست راه شهادت را انتخاب کند از ۱۰ سالگی نمی‌رفت در بسیج و فعالیت کند. هنوز هم می‌گویم که از مقامات بالا تقاضا دارم که به امور قضایی فرزندم رسیدگی کنند. تمام فتنه‌گران در جریان اغتشاشات سال ۸۸ مقصر هستند. به نظر من اگر فتنه‌گران واقعاً مسلمان بودند، چرا مساجد را به آتش می‌کشیدند یا حامیانشان بدون حجاب و روسری در خیابان حضور پیدا می‌کردند.


مادر شهید در ادامه می‌گوید: حسین از ۶ سالگی به مسجد حجتیه می‌رفت؛ در دوران تحصیل هم بعد از آمدن از مدرسه به منزل، کتاب‌هایش را می‌گذاشت و به پایگاه بسیج می‌رفت.


وی در واکنش به ادعای اخیر و تکراری ضد انقلاب ادامه میدهد: آنها بازهم دروغ میگویند میخواهند با دروغهایشان چه چیزی را ثابت کنند مگر تا به حال به کجا رسیدند؟! بچه من عاشق رهبر بود. بعد از شهادت حسین کارنامه دانشگاه را به محضر رهبر بردم و ایشان عکس حسین را بوسیدند و فرمودند حسین در دانشگاه اصلی قبول شده است.