ترفند جدید دشمن با جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام حسین طائب بعد از ظهر امروز در همایش جهاد تبیین اقشار و متخصصین بسیج استان گلستان گفت: جراحی اقتصادی دولت فعلی مورد حمایت خیلی از دولت‌های سابق بود اما دولتی آن را اجرا نکرد ولی دولت سیزدهم دست به حراجی اقتصادی زد تا جلوی خسارت سنگین ارز ترجیحی را بگیرد.

وی تصریح کرد: از منظر آمریکایی‌ها و دیگر سردمداران عالم، آزادیخواهان و طرفداران مقاومت در حال افزایش است و اقبال عمومی نسبت به نظام سرمایه‌داری دیگر وجود ندارد.

وی ادامه داد: جنگ رسانه‌ای، دروغ‌پردازی، بی‌ثباتی جامعه و فریب افکار عمومی اضلاع جنگ ترکیبی دشمن در مواجهه جدید با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد دوگانگی اجتماعی در جامعه اسلامی ما است، گفت: دشمن می‌داند یکپارچگی مسئولیتی در کشور شکل گرفته است لذا سرسختانه به دنبال ایجاد دوگانگی اجتماعی است و امروز می‌خواهد مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد حتی به وسیله مسابقات جام جهانی عده‌ای را اجیر می‌کند تا از باخت تیم ملی خوشحال شوند.

حجت‌الاسلام طائب افزود: وضعیت انتخابات در آمریکا و اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده یک آمریکای رو به زوال و یک اسرائیل گرفتار شده به جنگ داخلی است.