رسانه های غربی به دنبال وارونه سازی مسائل در ایران هستند

حجت السلام و المسلمین حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به اقدامات اغتشاش‌گران در حوادث اخیر بیان کرد: در روایات داریم که عیش دنیا برای هر قومی وابسته به پنج چیز است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین موارد مورد اشاره است، بیان کرد: اگر امنیت از هر قوم و ملتی گرفته شود این قوم عیش خوش نخواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اغتشاشاگران امنیت جامعه ما را مورد هدف قرار داده اند و اقدام به رفتارهای وحشیانه و مسلحانه علیه زن و بچه مردم می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی القاعده هیچ نظامی این رفتارهای غیر انسانی را برنمی تابد و با آنها برخوردهای قاطع را در دادگاه های صالح انجام می دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قوه قضاییه علی القاعده برخوردهای خود با اغتشاشگران اغاز کرده است با این حال مراحل دادرسی آئین نامه هایی دارد که باید رعایت شود تا خدایی ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

این نماینده مجلس با اشاره به دخالت برخی از کشورها در امور ایران و برخورد پلیس با اغتشاشگران بیان کرد: کشورهای غربی اصلا اجازه برخورد با پلیس شان را نمی دهند؛ لذا اگر فردی در کشورهای غربی حرف پلیس را گوش ندهد، خود پلیس راسا و بدون وجود برگزاری دادگاهی، برخورد های خشنی با آن فرد خواهد داشت.

رسانه های غربی به دنبال وارونه سازی مسائل در ایران هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال ما در موضوع کشته شدن جورج فلوید، سیاه پوست دیدیم که پلیس آمریکا با این شهروند چه برخوردی داشت لذا پلیس انقدر بر گردن این فرد فشار آورد تا خفه شد بنابراین پلیس این کشورها بدین نحوه عمل می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنابراین سردمداران رسانه های غربی از انسانیت بویی نبرده اند و فقط به دنبال کسب منافع خود هستند و سعی دارند مسائل را وارونه نشان دهند.