جنگ ترکیبی، راهکار ترکیبی می خواهد /باید موانع را از پیش پای مردم برداریم

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به تحریم برخی از فرماندهان سپاه پاسداران و نیروهای نظامی از سوی دشمن گفت: دشمن در موعد تحریم دقیقا تلاش می کند تا نقطه قوت ما را مورد تحریم قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: همچنین دشمن از دیرباز تلاش داشته تا مکانی که نقطه قوت کشور هست را بزند لذا باید گفت روند فشار غربی ها علیه ایران تغییر پیدا کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی ها حداکثر فشار علیه ایران را در دستور کار خود قرار داده اند و به نوعی سعی می کنند فضا را ضد امنیتی کنند.

وی ادامه داد:یکی از دلایل اینکه غربی ها می کوشند فضا را ضد امنیتی کنند این است که ایران بسیاری از تحریم ها را بی اثر کرده و از بخش دیگری از آن عبور کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه غربی ها استراتژی فشار حداکثری علیه ایران را مدنظر قرار داده اند، بیان کرد: غربی ها جنک ترکیبی را برگزیده اند و اصولا باید راهکارهای ما هم راهکار ترکیبی باشد لذا گرانیگاه تدابیر ما باید برداشتن همه موانع از مقابل سرمایه انسانی و مردم باشد .

جنگ ترکیبی، راهکار ترکیبی می خواهد /باید موانع را از پیش پای مردم برداریم

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید موانع را از پیش پای مردم برداریم تا انرژی مردم و سرمایه مردم وارد صحنه شود لذا بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردم است و مردم سرمایه بسیار مهمی است و اگر ما از سرمایه و مشارکت مردم در همه عرصه ها استفاده کنیم،از این تحریم ها عبور می کنیم و نهایتا دشمنان خود به خود عقب می نشینند.