می توانیم فروش نفت را به ۷ میلیون بشکه برسانیم/باید شبکه انتقال نفت به روز رسانی شود

قاسم ساعدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز با اشاره به مسئله افزایش تولید نفت در کشور بیان کرد:خوشبختانه کمیسیون انرژی مجلس افزایش تولید نفت در کشور را به عنوان یک هدف کاری خود پیگیری می کند.

وی تاکید کرد: ما دو بحث را در زمینه افزایش تولید نفت مدنظر داریم یک اینکه باید چاه های نفتمان و شبکه انتقال آن اورهال و به روز رسانی شود و دوم اینکه باید ظرفیت تولید را در پسابرجام بالا ببریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید یک نیم نگاهی هم به پسابرجام داشته باشیم بیان کرد: اگر در برجام موفقیتی حاصل شد و رفع تحریم نفت صورت گرفت طبیعتا ما باید جبران مافات کنیم تا خلاهای اقتصادیمان را با حداکثر صادرات نفت پر کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برخی از موارد کمیسیون انرژی از وزیر نفت خواسته است که در موضوع اورهال،بازسازی و رفع مشکلات و رسوباتی که سالیان سال در برخی از جاها وجود داشته به جد ورود کرده و اصلاحات را اعمال کنند.

می توانیم فروش نفت را به ۷ میلیون بشکه برسانیم/باید شبکه انتقال نفت به روز رسانی شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته ما در موضوع پسابرجام به وزیر نفت تاکید داشتیم که این وزارتخانه در بخش به روز رسانی تجهیزات حوزه نفت امادگی لازم را داشته باشد و باید به فکر پسابرجام باشد.

وی تاکید کرد: در صورت هرگونه توافق در برجام ما نباید در جایگاه خودمان بیاستیم بلکه باید یک تحرک و پویایی در تولید نفت داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگرما در زمان قبل از تحریم سه میلیون بشکه نفت می فروختیم و صادر می کردیم حتما ما می توانیم فروش نفت را به 7 الی 8 میلیون برسانیم.