جزئیات دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد

مهدی شمس آبادی به تشریح چگونگی دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعات مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: ۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.

این مسؤول ادامه داد: در ساعات اولیه این حادثه سربازان گمنام امام زمان(عج) اقدامات لازم برای شناسایی عوامل را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

شمس آبادی بیان کرد: یک قبضه سلاح کلت که مولوی ریگی توسط آن به قتل رسیده بود نیز در زمان دستگیری از این عوامل کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اضافه کرد: پرونده این عوامل برای انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان تشکیل شده است.

شمس آبادی گفت: با دستگیری این عوامل مشخص شد آنان ترورهای دیگری را نیز در دستور کار داشتند که جزییات آنها در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: قطعا ترور شخصیت‌هایی مانند مولوی عبدالواحد ریگی که منادی وحدت و صلح هستند، چیزی جز ایجاد نفاق و تفرقه در بین مردم شیعه و سنی نیست.