باید از نگاه شعاری و کلیشه ای به محرومیت زدایی فاصله بگیریم| بودجه 1402 متناسب با شرایط کشور تدوین شود

بودجه سال 1402 تا روزهای آینده تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد این بودجه در حالی تقدیم مجلس می شود که بسیاری از نمایندگان پیرو تخصیص این بودجه گلایه های متعددی دارند و تاکید می کند منابع بودجه قفل شده است.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به الزامات بودجه سال 1402 گفت:موضوعی که مجلس براساس ممیزی بودجه سال 1401 بر روی ان مانور می داد، بحث توجه به محرومیت زدایی در بودجه بود.
وی افزود: منتها تا وقتی که این باور عملا در مدیران سازمان برنامه و بودجه نباشد وصرفا بودجه پیش بینی شود و اما تخصیصی نداشته باشیم،مشکلات پابرجا خواهد ماند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از نگاه شعاری و کلیشه ای به محرومیت زدایی فاصله بگیریم تاکید کرد: نگاه شعاری به محرومیت زدایی نه تنها چالش های موجود استان ها در زمینه محرومیت زدایی را مرتفع نمی کند بلکه انتظاراتی بدون پیش بینی منابع ایجاد خواهد کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم وجه ممیزی بودجه سال 1402 واقعی بودن این بودجه باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه باید با شرایط موجود کشور تناسب داشته باشد تاکید کرد: بودجه سالیانه باید موجب کاهش فاصله های نجومی بین مناطق محروم و مناطق برخوردار در شاخص های توسعه انسانی شود.

باید از نگاه شعاری و کلیشه ای به محرومیت زدایی فاصله بگیریم| بودجه 1402 متناسب با شرایط کشور تدوین شود


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به چرایی عدم تخصیص منابع بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: این مسئله بدین علت است که نگاه سازمان برنامه و بودجه در این رابطه نگاه ویترینی،کلیشه ای و شعاری است.