تهدید و تحریم برای امتیازگیری برجامی نمی‌تواند آمریکا را به مقصودش برساند

ابراهیم عزیزی با اشاره به طرح موضوع استفاده از پلن B از سوی غربی ها در مواجه با ایران ، گفت: سال های طولانی است که آمریکایی ها انقلاب اسلامی را باطل السحر، اقدامات ظالمانه خودشان می دانند از این رو بر علیه کشورمان دسیسه های زیادی را اعمال کرده اند.

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایالات متحده طی چند مدت گذشته تلاش کرده از موضع تهدید با کشورمان مواجه شود، اظهار کرد: این مهم در حالیست که خودشان دریافته اند نه تنها تحریم هایشان طی چهار دهه گذشته اثربخش نبوده، در این میان نیز توانایی رویارویی مستقیم با ایران را هم ندارند.

وی ادامه داد: برنامه اقدام مشترک دارای ویژگی هایی است که طرفین آن باید بپذیرند آنها را اجرایی کند از این رو قرار نیست با تهدید و ارعاب بتوانند به دسیسه های خودشان دست یابند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایران اسلامی به فعالیت های هسته ای خودش در چارچوب قوانین بین المللی ادامه می دهد، افزود: بر این اساس طرفین برجام خصوصاً آمریکایی ها باید ضمانت بدهند که مفاد این توافقنامه را عملیاتی می کنند.

تهدید و تحریم برای امتیازگیری برجامی نمی‌تواند آمریکا را به مقصودش برساند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع ایران با اجرای تمام تعهدات برجامی خود نشان داد اهل منطق و گفتگو است لذا تهدید و تحریم برای امتیازگیری نمی تواند آمریکایی ها را به مقصودشان برساند.