هدف دشمن مخدوش کردن تصویر ذهنی جوانان کشورمان از انقلاب است

آیت الله جنتی روز پنجشنبه و در دهمین جلسه مشترک هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری که در حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، این اظهارات را بیان کرد و گفت: جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی وظیفه همه دلسوزان انقلاب است زیرا جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد و با اشاره به مظلومیت حضرت زهرا(س)، دلیل ظلم صورت گرفته در حق آن حضرت را پایبندی به ولایت حضرت علی(ع) دانست.

سپس در ادامه گزارش عملکرد و اقدامات هیات اندیشه ورز و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری از ابتدای دوره پنجم قرائت و توسط اعضا بررسی و ارزیابی شد. همچنین در ادامه مسائل مربوط به خبرگان رهبری و اهم مسائل جاری کشور مطرح و هر یک از نمایندگان خبرگان رهبری به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

هدف دشمن مخدوش کردن تصویر ذهنی جوانان کشورمان از انقلاب است

در پایان آیت الله رئیسی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دولت سیزدهم درباره اقدامات و برنامه های آتی دولت گزارشی تفصیلی بیان کرد.

این نشست در راستای اجرای تبصره 2 ماده 15 آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، در فاصله بین اجلاس‌های رسمی این مجلس برگزار شد.