اغتشاشگران برای رسیدن به اهدافشان از هیچ رفتار خشن ودیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاش‌گران پس از ناکامی از آشوب‌های خیابانی با رفتاری دیکتاتورمآبانه با تهدید کسبه و بازاریان، آنها را وادار می‌کنند که مغازه‌هایشان را ببندند و این نشان می‌دهد که آنها برای رسیدن به اهداف‌شان از هیچ رفتار و خشن و دیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند.

 

وی افزود: اغتشاشگران و حامیان آنها یک جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را علیه ملت ما به راه انداخته‌اند که در بُعد فرهنگی آن در حوزه گردشگری، ورود گردشگران به کشور بسیار کاهش پیدا کرده و این مسئله تبعات اقتصادی هم برای ما به همراه داشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار داشت: در حوزه اقتصادی ترانزیت کالا از ایران بسیار کاهش پیدا کرده و مشکلات اقتصادی ناشی از آن گریبانگیر کشور شده است. همه ما باید بدانیم که دود این اقدامات اغتشاشگران به چشم مردم خواهد رفت و هزینه آن را به ناچار مردم پرداخت می‌کنند.

اغتشاشگران برای رسیدن به اهدافشان از هیچ رفتار خشن ودیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اغتشاشگران و آشوبگران دو دسته هستند؛ عده‌ای که مزدور هستند و پول می‌گیرند که دست به اغتشاش و تخریب بزنند و عده‌ای همه برای اعتراض به وضع اقتصادی با آنها همنوا می‌شوند. آن‌هایی که با هدف اعتراض به وضعیت اقتصادی با آشوبگران همراه می‌شوند، بدانند که اقدامات اغتشاشگران و همراهی با این قشر تنها باعث افزایش خسارت‌های اقتصادی به خود آن‌ها و دیگر مردم می‌شود و نتیجه دیگری برایشان در پی نخواهد داشت.