ایران معطل برجام نمی‌ماند

شهریار حیدری با اشاره به اهمیت رونمایی از نخستین دستگاه شتاب‌دهنده الکترواستاتیک صنعتی الکترون تحت عنوان «داینامیترون» در سازمان انرژی اتمی ، گفت: برنامه های هسته ای سازمان انرژی اتمی بر اساس قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی پیش می رود.

 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس سازمان انرژی اتمی در راستای تامین نیازمندی های کشور در حوزه کشاورزی، پزشکی، غذایی و غیره اقدام کرده است که رونمایی از دستگاه شتاب‌دهنده یاد شده در این راستا محسوب می شود.

وی خطاب به غربی ها، ادامه داد: ایران اسلامی معطل برجام و هیچ کشوری نمی ماند زیرا در گذشته با انعقاد برجام غربی ها فرصت سوزی کردند و برنامه های کشورمان در حوزه هسته ای با کندی مواجه شد.

untitled

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که اکنون سرعت تحقق برنامه های هسته ای کشورمان افزایش یافته و این امر نشان می دهد جمهوری اسلامی در اجرای تصمیماتش قاطع است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد تمامی فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری هسته ای کشورمان مطابق قوانین آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و کاملا شفاف است.