سردار سلامی: شهدای امنیت ادامه دهنده راه همت‌ها و حججی‌ها هستند/ شهادت شهید عجمیان آبی بر آتش فتنه بود

سردار حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان، این جوان بسیجی را یکی از شهدای برجسته و درخشان کشور دانست و گفت: سید روح الله افتخار همه ماست؛ او و دیگر جوانانی که این روزها به شهادت رسیدند، ادامه دهنده راه شهید همت‌ها و حججی‌ها هستند.

وی آرامش، امنیت، اعتبار، قدرت و استقلال امروز کشور را مرهون خون‌های ریخته شده چنین جوانان و غیورمردانی دانست و مطرح کرد: دشمنان قصد داشتند اقداماتی که در شهرهای ویران شده سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، یمن و ... انجام دادند را در ایران نیز پیاده سازی کنند؛ همه آن ها هم قسم شده بودند که دو حقیقت اسلام و ایران را از این ملت بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: در این دوران، دشمنان به جنگ با خداوند و رسول او آمده بودند و درصدد بودند دین ما را بگیرند و از جاری شدن اسلام در این مملکت جلوگیری کنند اما شهدایی همچون سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی، به عنوان یاران پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و اصحاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، وارد میدان شدند و به دفاع از اسلام و مملکت پرداختند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه ملت ها باید از موجودیت، عزت و امنیت خود دفاع کنند، اظهار کرد: اسلام و ایران همه حیات، زندگی، آرامش و اعتبار ماست که شهید سید روح الله عجمیان، آن ها را حفظ کرد و شهادت او، آبی بر آتش فتنه‌ها و آشوب ها ریخت و آرامش به این شهر بازگشت. برای اینکه مردم آرامش داشته باشند و بتوانند به خوبی زندگی کنند، شهر باید آرام باشد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما به جز آرامش، آسایش، رفاه، پیشرفت، عزت و امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران، آرزوی دیگری در دل نداریم، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، قوت قلب ماست و ایمان ما را در این مسیری که در حال طی کردن آن هستیم، قوی تر می کند. این خانواده ها پشتوانه های محکمی برای همه مدافعان انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 سال است که جوانان این مرز و بوم توانسته اند آرامش و آسایش را در جامعه تثبیت کنند، بیان کرد: پدران و مادران شهدا که صبر پیشه می کنند، مورد عنایت الهی قرار می گیرند و پروردگار آرامش را بر قلب آن ها جاری می کند زیرا این خانواده ها عزیزترین های خود را برای تأمین امنیت و آرامش جامعه و حفظ اسلام، یکپارچگی، استقلال و تمامیت ارضی ایران تقدیم نظام و انقلاب می کنند.