واکنش حیدری به اظهارات ضدایرانی نخست وزیر ایتالیا

شهریار حیدری با اشاره به اعتراض شدید کشورمان نسبت به تداوم اظهارات و اقدامات مداخله‌جویانه برخی مقام های ایتالیایی در امور داخلی ایران ، گفت: متاسفانه طی سالیان اخیر شاهد شکل گیری جریان تروریستی و جاسوسی در منطقه هستیم که منشاء همگی آنها نشات گرفته از ایالات متحده و برخی کشورهای اروپایی است.

 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در جریان حوادث اخیر و همچنین اقدامات تروریستی اخیر مشاهده شد که غربی ها و رژیم صهیونیستی حمایت های سیاسی، مالی و اطلاعاتی کردند که موضع گیری مقامات این کشورها تایید کننده این امر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی توانست دسیسه های غربی ها را بی اثر کند لذا اینکه نخست وزیر ایتالیا در مسیر حمایت از آشوبگران در کشورمان ادعا می کند که اگر تهران مواضع خود را تغییر ندهد، ایتالیا با متحدان خود برای اقدام موثرتر علیه ایران رایزنی خواهد کرد بیانگر عصبانیت از شکست است.

واکنش حیدری به اظهارات ضدایرانی نخست وزیر ایتالیا

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: جریان ترور و تروریست در تمام دنیا امری محکوم است لذا اظهارات حمایتی نخست وزیر ایتالیا در این حوزه نوعی تروریسم دولتی محسوب شده و بر خلاف قوانین بین المللی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از طریق مسیرهای قانونی بین المللی باید اظهارات ضدایرانی نخست وزیر ایتالیا را پیگیری کند که در اولین اقدام سفیر این کشور در تهران احضار شد.