تقدیم برنامه هفتم توسعه به مجلس تا پایان دی ماه / عدالت محوری ؛ مهترین اولویت برنامه هفتم توسعه

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز ، با اشاره به ارائه برنامه پنجساله هفتم توسعه به مجلس تاکید کرد: براساس اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی ظاهرا رئیس جمهور و معاون اول وی اعلام کردند که تا پایان دی ماه سال جاری برنامه پنجساله هفتم توسعه را به مجلس تقدیم خواهند کرد.

وی با اشاره به مهمترین اولویت های برنامه هفتم توسعه اظهارکرد: عدالت محوری در برنامه هفتم توسعه باید به جد مدنظر قرار گیرد.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کنار عدالت محوری باید به موضوعات اقتصادی در این برنامه توجه جدی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به معیشت مردم در برنامه هفتم توسعه توجه شود، تصریح کرد:باید عدالت محوری و اقتصاد باعث رفع مشکلات معیشتی مردم در برنامه هفتم توسعه شود لذا توجه به این دو موضوع باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به محدود سازی اولویت های برنامه هفتم توسعه در راستای تحقق کیفی این اولویت ها بیان کرد: اگر به عدالت محوری در برنامه هفتم توسعه توجه شود حتما بسیاری از مشکلاتی که ذیل این موضوع قرار گرفته برطرف خواهد شد.

تقدیم برنامه هفتم توسعه به مجلس تا پایان دی ماه / عدالت محوری ؛ مهترین اولویت برنامه هفتم توسعه

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال ما باید چهار الی پنج موضوع و سرفصل را در برنامه هفتم توسعه مدنظر قراردهیم تا بتوانیم مشکلات در زمینه این پنج اولویت تعیینی را برطرف سازیم.

وی تاکید کرد: به واقع کلید بسیاری از مشکلات کشور در برنامه هفتم توسعه است که می توانیم به واسطه آن مشکلات را حل کنیم.